7 Mayıs 2012 Pazartesi

Forex Crescendo - En İyi Uzman Danışman - Finans

iyi uzmanı Danışman (EA) bugüne kadar serbest bırakılmasını Forex Crescendo mı? Peki ilk, size en iyi ölçmek nasıl sormak zorunda kalacak ve ben bunu yaparken çok sağduyulu bir şekilde olduğunu düşünüyorum. Çok basit, ben para kazanmış görmek için test ... Siz ve ben EA dünya aslında, özel efektler otomatik işlem dünyada bazen iyidir, Hollywood'da daha, daha fazla hikaye olduğunu biliyoruz. Ben bir bilim kurgu filmi evde daha fazla olurdu satış sayfaları ve test EAs üzerine ortaya çıkarmıştır şeyler bol hakkında size söyleyebilirim. Beni yanlış anlamayın, orada kendimi kullanmak olduğunu birkaç iyi olanlar vardır, onlar için artık zor. Bir EA için test dönemi sadece en pazarlamacıları için işe yaramazsa o kadar büyüktür ki, bakın. Çoğu insan iş gerçek bir EA girdi ne kadar bilsen de sürpriz olurdu. Bunu test bir yıl en az iyi parçası alır düşünüyorum ve hatta inç yatırım yapmaya değer bir EA düşünecektim önce canlı bir hesapta en az 6 ay dahil etmek olurdu

== İşte benim kendi para ile ne var> Ziyaret Forex Crescendo Resmi Web Sitesi .... Herhalde ortalama kişi (ben de gözden geçirmek için bir demet olsun) daha EAs satın ama bir EA içine benim sabit Kazanılan nakit yatırım yapmayı düşünebilirsiniz için gidiyorum, ben bir şey çalışma şansına sahip olduğundan emin olmak istiyorum, bu yüzden Ben hızlı izlemek testi dediğimiz şeyler. Bu gibi çalışır: 1 - Onun elleri almak gibi bir uzman kadar tarihsel verilerle bir arka testi var. 2. - EA seyrek esnaf, ben en az 2 ay boyunca test demo, daha uzun olabilir. 3 - Ben küçük bir gerçek para hesabı, en az iki ay idare edecek en küçük miktar test yaşıyor. 4 - iyi backtests ise, demo iyi testleri, ve iyi bir küçük hesap canlı testleri, sonra daha büyük bir miktarda yatırım ve EAs'ın benim sepeti eklemek olacaktır. Tamam, şimdi daha iyi çalışması gerektiğini EAs'ın bir grup var ve bu aşamada çoğu yapmak. Sorun şu ki, belki 30 sadece bir sınıf kılar ve bu 1:30 eserlerinden hangisinin bulmak pahalı olabilir. Böylece ben now.The iyi EA şimdiye kadar test ya da gerçek para ile canlı ticareti var size gönül kaydetmek için gidiyorum Forex Crescendo olduğunu. Sadece en iyi EA ama büyük bir farkla en iyisidir. Eğer Forex Crescendo yoksa sonra muhtemelen EAs ilgilenen değildir, ve bu serin. Birçok insan otomatik işlem sevmiyorum. Kendimi alaycı bir bit olarak kullanılan, ama tam zamanlı bir işim var, ya da ticaret çok iyi gidiyor değilse, gerçekten Forex CrescendoHere beklediğiniz sonuçları sıralama dikkate alınması gerekir: - Bitti kazandı $ 10,000.00. Hesap $ 7,958.70 başladık ve şimdi $ 18,613.79 duruyor - Forex Crescendo rekor 8 ayda 133,88% yükseldi. - Son 8 aydır ortalama aylık kazancı ayda% 16.86 olmuştur. - Kapalı esnaf aşağı çekmek 5.31% olmuştur. - Tek kaybeden ay olmuştur. - Tek kaybetme hafta olmuştur. - Sadece 220.89 kazandığı en iyi güne göre kaybı) $ 14,27 olduğu ticaret fazla 160 gün birini kaybetme gün var dışarı olmuştur. - Kar faktörü 2.55 kat kaybı bir ortalamasıdır. - Onun esnaf 77,32% karlı - 356 275 dışarı. Bu uzman danışman her ay para kazanmak ve size zaman ne istersen yapma özgürlüğü verecek. Uyurken Forex Crescendo golf oynamak veya tatile gitmek, otomatik ticaret yapacak, ama Andrea o kadar yakında karar çok yakında fiyatını yükseltmek niyetinde söyledi. Burada tüm delilleri görebilirsiniz:

==> ziyaret Forex Crescendo Resmi Web Sitesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.