22 Nisan 2012 Pazar

Forex STF İnceleme - Forex STF Scam - Finans

Eğer forex oyunu vurmak YENİ şey bekliyordum Eğer

... o olmak için kırık oluyor gibi, kolay, hızlı ve karlı olarak ticaret yapan birşey ...... ne tüm hayal kırıklığı telafi etmek için gidiyor göstermek için yaşıyorum ... bütün kırık sözler ... ve tüm kirli kadar zorla beslendi oldum YALANLAR now.It 'nin forex günlük-tüccarların ilk beş yüzde içine beni rocketed oluyor bir keşif ... rutin olarak bana yapmak ve her ticaret dolar 445 $ 6,450 veya daha fazla kazanır ... Ve gerçekten bir kaç hafta için bir forex trader olarak bunu yapmak için mücadele ettik hiç farketmez ... altı ay ... ya da altı yıl ...... Bu inancın koydum kaç robot ve gurusu sistemleri fark yok, sadece başka bir hesap açmış ve karın altındaki bir batma hissi ile baş başa bıraktık ... Sen hakkında gelen yüksek oktanlı heyecanını yaşamaya konum Hesaplarınızı izlerken otomatik olarak bu gibi günlük iş bırakma esnaf üretmek ... Ve sert bir gerçektir ... sizin "Birinci Kuşak" robot hayatta kalmak için yeterince akıllı değil burada çok forex yatırımcılarına şu anda karşılaştığınız acımasız gerçekliği çünkü bu, tanıdık geliyor bana söyle! şimdi * Sen sürü "derisi" forex piyasasında deneyin deneyin küçük, hızlı esnaf ... Sadece bunun yerine kimin önde iken bırakmanın, Robotun sağ uçurumdan gider ve onunla birlikte yaptık kar Her kuruşu ... * Sadece bulmak için "otomatik" ticari hesap kontrol onların üst Yorumlar "AI alır "süper robot bütün gün tek bir ticaret vermiş değil ... * Sizin robot bazı karlı esnaf ilk hafta yapar ... böylece onların ticaret hesabı bölüşmek ... onlar kıpırdamak onların patron anlatacağı tekisin ... ve karlı esnaf esrarengiz Bunun üzerine beni alıp hiç olsa bile, elbette up.And kuruması, hala bazı "dışarıdan" değil, benden hızlı, kişiselleştirilmiş yanıt (aldığınızdan emin olmak için tam destek sunan ısrar müşteri hizmetleri uşak) ... Eğer var her zaman bir question.That "av" için bize getiriyor ... Açıkçası bir yazılım parçası bir milyon kopya satabilir bile ... Ben de vaktimi teklif ediyorum, ve bu limited.So var bu sadece sonsuza kadar piyasada kalır şeylerden biri olacak çünkü , size en kısa sürede ben bire bir destek hissediyorum insanların sayısı benim "Comfort Zone" geçmiş olsun "bookmark" ve later.Sorry geri geldi, ama olabilir, ben çekmek zorunda gidiyorum Bu aşağı. Eğer ŞİMDİ başlayan ticaret almak için hazırsanız (ve hatırlayın, sizin için eğer bugün hesabınızda zaten 150 $ ile çalışan bir başlangıç ​​olsun) ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.